sommaren är kort...

Kmr inte riktigt ihåg när jag skrev senast.. ?
men den senaste veckan har jag iallafall gjort:


- besökt Johan & haft mysväll med Freeida
- fest i hova
- sagt "farväl" till EN av de underbaraste personerna jag träffat i år ..
- besökt släktingar jag aldrig tidigare träffat..
så nu har jag träffat en av mina halvfarbröder, fru & kusin- Tobias :)
- besökt Rörtången & kode för första gången .
- filmkväll med killgänget (y)
- picknikmys/scenhäng med mina söta vänner
- shoppat en del & kollat in nya mobiler..
är inne på Iphone 4 men vi får se vart det leder, just nu passar iallfall denna låten:




- Bilder & sådär från veckan kmr väl inom kort..
& även från gbg veckan (y)
har inte så mkt mer att tillägga nu.. ville bara kika in & säga TJAAAA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0